صفحه مشبک ریل چراغ مگنتی

Inserted Accessories

🔔 اشتراک گذاری

این محصول را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شناسه محصول: CA06

صفحه مشبک یکی از لوازم جانبی چراغ مگنتی است که از جنس آلومینیوم با کیفیت بالا توسط شرکت لایت فیلد عرضه می‌شود. این محصول در ابعاد 8 در 2.4 سانتی‌متر به شکل مستطیلی طراحی شده و دارای رنگ مشکی مات است و به آسانی نصب می‌شود.

ابعاد (ارتفاع/عرض/طول): ‌ 24mm/80mm

محصولات مرتبط

صفحه مشبک ریل چراغ مگنتی

صفحه مشبک ریل چراغ مگنتی با کد CA06 از قطعات جانبی سیستم مولتی ترک است که به شکل هندسیِ مستطیلی در ابعاد 8 در 2.4 سانتی‌متر طراحی شده و به صورت شبکه شبکه دارای سوراخ هایی می‌باشد که نصب آن را بر روی ریل آسان کرده است. صفحه مشبک ریل چراغ مگنتی دارای رنگ مشکی مات می‌باشد که این نوع رنگ از نوع رنگ های الکترواستاتیکی است، این دسته از رنگ ها فاقد هرگونه حلالی است و همچنین برای محیط زیست بسیار مناسب است.

نکته مهم: در ساخت این محصول از رنگ مشکی مات که ضد خش و خراش استفاده شده است. صفحه مشبک ریل چراغ مگنتی دارای 5 سال ضمانت است.

صفحه مشبک چراغ مگنتی لایت فیلد (light field) با فلز آلومینیوم ساخته شده که باعث دفع حرارت از سطح بدنه این محصول می‌شود. نصب ریل های چراغ مگنتی در انواع مختلف روکار، توکار و آویز به آسانی نصب و اجرا می‌شود.

قیمت صفحه مشبک ریل چراغ مگنتی

متخصصان لایت فیلد تمام استاندارد های لازم و با کیفیت را در ساخت قطعات جانبی چراغ مگنتی رعایت می‌کنند و تجربه خرید محصول با کیفیت را به شما ارائه می‌دهند.

مدلCA06
جنس بدنهآلومینیوم
رنگ بدنهمشکی
ابعاد طول (mm)80 میلی‌متر
ابعاد عرض (mm)24 میلی‌متر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صفحه مشبک ریل چراغ مگنتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید

ابعاد (ارتفاع/عرض/طول): ‌ 24mm/80mm
expand_less