بهترین برند چراغ خطی مگنتی [نکات مهم برای خرید]

بهترین برند چراغ خطی مگنتی [نکات مهم برای خرید]

با نگاهی کوتاه به سیر تحول تکنولوژی‌، شاهد نوآوری‌های بسیاری در صنعت نور و روشنایی هستیم. یکی از این فناوری‌هایی که اخیرا محصولات متنوعی را برای کاربران عرضه کرده است، سیستم روشنایی مگنتی (مولتی ترک) نام دارد. این فناوری در سال‌های اخیر نیز وارد بازار برق ایران شده و مورد استقبال طراحان و افرادی زیادی قرار گرفته است. از میان تولیدات متنوع مگنتی، چراغ خطی مگنتی می‌تواند انتخاب مناسبی برای هر سلیقه و هر مکان باشد.

در این مقاله از مجله لایت فیلد قصد داریم در مورد چراغ خطی مگنتی توضیحاتی بدهیم و با ارائه نکات مهم، تجربه خرید خوبی را برای شما رقم بزنیم.

چراغ خطی مگنتی چیست؟

چراغ خطی مگنتی پس از ورود به عرصه نور و روشنایی، به‌سرعت جایگاه ویژه‌ای در طراحی داخلی و نورپردازی مدرن پیدا کرده است. این نوع از چراغ‌های مگنتی با بهره‌ گیری از تکنولوژی پیشرفته مغناطیسی، ایمنی و نصب بسیار آسان را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های برجسته این محصول نیز می‌توان به طراحی مینیمال و انعطاف‌پذیری بالا در نصب اشاره کرد.

چراغ خطی مگنتی

ساختار نصب چراغ مگنتی مبتنی بر ریل آلومینیومی مخصوص آن است و نصب و حرکت چراغ با آن انجام می‌شود. لامپ‌های به کار رفته در چراغ مگنتی خطی به صورت آرایه‌ای از ال ای دی‌ها در کنار هم چیده شده اند. پوشش روی چراغ نیز از دیفیوزر می‌باشد که پخش نور و عدم خیرگی را برای محیط به وجود می‌آورد.

یکی دیگر از خصوصیات منحصر به فرد چراغ مگنتی، قابلیت تغییر چیدمان بدون نیاز به تجهیزات خاص و تکنسین برق می‌باشد. مدتی پس از نصب چراغ خطی مگنتی تصمیم گرفتید که دکوراسیون فضای خود را تغییر دهید؟ نگران نباشید. شما می‌توانید بدون نیاز به تغییر ساختار سقف و دیوار، عدم خرابی و آسیب چراغ مگنتی خود را جابجا کنید.

ویژگی‌های چراغ خطی مگنتی مناسب

برای انتخاب و خرید لاین نوری مگنتی مناسب خوب است به برخی‌ ویژگی‌های ممتاز این محصول توجه کنید. در ادامه فاکتورهایی که یک چراغ خطی مگنتی را از مدل‌های دیگر متمایز می‌کند، بررسی خواهیم کرد.

کیفیت ممتاز مگنت

همانطور که اشاره کردیم پایه و اساس این چراغ، بهره‌ مندی از مگنت می‌باشد. پس مهم‌ترین فاکتوری که باید به آن توجه کنید، کیفیت ممتاز مگنت است. اگر چراغ خطی مگنتی شما از مگنت مناسبی ساخته نشده باشد، در طی زمان فرسوده می‌شود. بدین ترتیب ساختار اصلی چراغ از بین رفته و عملا خاصیت خود را از دست می‌دهد. در عین حال انتخاب چراغ مگنتی باکیفیت به شما این امکان را می‌دهد که مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایید.

رنگ بدنه باکیفیت

رنگ بدنه باکیفیت

بدنه چراغ خطی مگنتی معمولا از پوششی با رنگ سفید و مشکی تولید می‌شود که این مورد نیز بسیار مهم می‌باشد. در اثر جابجایی و یا نصب چراغ خطی سقفی مگنتی، ممکن است ضربات کوچک و خش خوردگی‌ها باعث از رفتن رنگ بدنه چراغ شود. اما چراغ مگنتی‌ای که از رنگ بدنه باکیفیت برخوردار باشد، دچار چنین مواردی نمی‌شود.

چیپ LED معتبر

استفاده از قطعات معتبر در ساخت چراغ خطی مگنتی نکته قابل توجهی است. چیپست‌های به کار رفته در این سیستم بر روی دوام و طول عمر بالای چراغ تاثیر بسزایی دارند، از این رو انتخاب چراغ خطی مگنتی مناسب، محصول متمایزی را نسبت به اجناس بی کیفیت بازار به شما تحویل می‌دهد.

طراحی شیک و زیبا

اجرای لاین‌های نوری جذاب به وسیله چراغ خطی مگنتی، زیبایی و پویایی را برای دکوراسیون داخلی شما به ارمغان می‌آورد. اما انتخاب چراغی که منجر به این زیبایی شود هم گزینه مهمی است. شکل ظاهری و طراحی بصری چراغ باید به گونه‌ای باشد که بتواند در هر محیطی نصب شود و جلوه‌ای ویژه از نور را ساطع کند.

ریل مگنتی مناسب

ریل مگنتی مناسب برای چراغ خطیریل مگنتی مناسب برای چراغ خطی

بخش اصلی سیستم چراغ مگنتی که به دیوار یا سقف نصب می‌شود و به‌ عنوان منبع تغذیه و پایه اتصال برای چراغ‌ها عمل می‌کند، ریل مگنتی است. این ریل‌ها معمولاً شامل آهنرباها و سیم‌کشی‌های الکتریکی داخلی هستند که به چراغ‌ها برق می‌رسانند، در نتیجه کیفیت ساخت آن‌ها اهمیت بسیاری دارد و در صورت عدم کیفیت ممکن است مشکلاتی نظیر آتش سوزی الکتریکی، سوختن ال ای دی‌های چراغ و… رخ دهد.

ضمانت پس از فروش

داشتن گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان، از جمله ویژگی‌های یک چراغ مگنتی خوب است. این مورد سبب می‌شود تا افراد از کیفیت خرید خود اطمینان کافی داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل و آسیب‌های احتمالی، با ارائه برگه ضمانت بتوانند از خدمات تعویض و تعمیر نمایندگی استفاده نمایند.

بهترین مارک لاین نوری

در راستای افزایش تقاضا برای تولید و عرضه چراغ خطی مگنتی، شرکت‌های متفاوت ایرانی و خارجی شروع به فعالیت کرده‌اند که در این بین برندهای متفرقه بسیاری دیده می‌شود. طبیعتا برای اجرای لاین‌های نوری جذاب انتخاب محصولات باکیفیت حرف اول را می‌زند. 

لایت فیلد بزرگ‌ترین واردکننده محصولات معتبر و مبتنی بر فناوری مگنت است که با چندین سال تجربه فعالیت در این حوزه توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد. واردات مگنتی لایت فیلد ویژگی‌های نام برده شده را شامل می‌شود و با 5 سال گارانتی، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

چراغ خطی مگنتی لایت فیلد

بهترین برند لاین نوری در ایران محصولات متنوعی مانند چراغ اسپات، چراغ خطی، چراغ نقطه ای و… به همراه لوازم جانبی‌شان را در نمایندگی‌های سراسر کشور موجود دارد. چیپ به کار رفته در محصولات لایت فیلد از چیپ OSRAM است که بهترین چیپست ال ای دی در دنیا می‌باشد. راندمان نوری بالا و مصرف بهینه برق نیز از دیگر ویژگی‌های خاص این محصولات است.

چراغ خطی مگنتی لایت فیلد، انتظارات شما را از یک منبع نور برآورده می‌کند! و تاثیر آن را در بهبود کیفیت نورپردازی فضاهای مختلف تجربه می‌کنید.

صنعت نور و روشنایی روز به روز در حال تحول و پیشرفت است و انتظار می‌رود با ورود تکنولوژی‌های جدید مانند نورپردازی مبتنی بر هوش مصنوعی و استفاده از منابع نور طبیعی به‌صورت بهینه‌تر، آینده‌ روشن‌تری را پیش روی خود و فرزندان ایران داشته باشیم.

دسته بندی: راهنمای خرید

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

شاید این مقالات را دوست داشته باشید:

محصولات لایت فیلد:

expand_less